Thursday, December 17, 2009

1 MUHARRAM 1431 HIJRI

alhamdulilh..
bersua juga kita dengan tahun baru..
'new year' yang sebenarnya 4 us as umat islam.
tadi,solat jumaat..
saje jew duk blkng..
commonly memang suka saf depan.
saje,nak tahu keadaan org2 yang sering lewat dtg...
huhuh..
accidentally,i solat sebelah 'cikgu abol'.
my add math teacher masa di samten dulu..
haha...
tahu je lah kalo dah jumpe beliau..
masa doa pun sempat nak bertanya..
hilang khusyuk dibuatnya...
huhu..
yang sgt aku terkejutnya bila aku nak balik??
sajalah aku melawat skola rendah b4 nak tunggu jemaah sume keluarkan kenderaan..
tup3x...
aku pegilah kantin...
4 org budak sedang nikmat menghisap rokok...
2 si kembar,1 gemuk,1 kurus...
memang aku cam sgt2....
siaplah korang!!
kelam kabut berlari....
ingat aku nak sound kew????
pleaselah....
dah buat salah tu,asal nak cuak pulak??
korang tu ber4,aku sorang....
terdengar dorang menyebut name ustaz fazly....
wait & see...
aku akan membuka mulutku ini...
siak?imam?...
atau pada 'mak' ayah' korang jew....
tahulah nasib nanti......

No comments:

Post a Comment